28 sierpnia

Literackie Miasteczko TAG





















Do wykonania tagu nominowała mnie autorka bloga Ronie Books.
Naszym zadaniem jest stworzenie miasteczka i dopasowanie najbardziej odpowiednich naszym zdaniem bohaterów książkowych do posad w poszczególnych budynkach.














Szacki ♥ z trylogii Miłoszewskiego.

































Łucja.














Serafina ♥














Seksowny barman przyciągnie całe tabuny kobiet!



























Szatyn ♥



























John Keahey.














Lecter ♥




























Joanna.














Dante ♥




Joanna.














Willi.



W tagu podane były jedynie placówki (poza policją, którą sama dodałam do tego tagu, żeby trochę bezpieczniej było w miasteczku), także wszystkie stanowiska zostały dopasowane przeze mnie.

Moje nominacje wędrują do:

Kolejny Rozdział
Na regale u Mart Mrowiec
Opinium Kosa
Po książkach mam kaca
My BookTown 
Alek Czyta
Nieortodoksyjne spojrzenie na książki
IzaReads


Forma wykonania tagu jest dowolna- może być bardziej opisowa, może być graficzna (taka jak moja). 


12 komentarzy:

  1. Nie ma to jak seksowny barman <3 Jakiś czas temu zastanawiałam sie nad przeczytaniem tych ksiazek z początkiem "Bóg...." Jestem ogólnie przeciwko naszej religii, jest to dla mnie temat rzeka, ale ostatnio robię rzeczy, żeby zmienić horyzonty i punkt widzenia. Czytam rzeczy, których kiedyś nigdy bym nie tknęła :D

    Dziękuje za nominację, jednak już robiłam ten TAG. Zapraszam do siebie i poczytania <3
    TYLE NOMINEJSZYN <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny TAG XD
    Pewnie świetnie się bawiłaś, przy robieniu go ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Rude, Rude. :D Po raz setny już chyba dziękuję Ci za nominację ;) Chętnie zrobię ten Tag w "niedalekiej" przyszłości ;))
    Gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy wpadnę do Twojego miasteczka mam nadzieję, że nigdy nie zachoruję, za to z chęcią wpadnę do baru no i do burmistrza ;) Dziękuję za nominację. Pozdrawiam !! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, seksowny barman :D
    Szczerze powiedziawszy, to nie znam tych książek. W planach mam "Oddawaj różdżkę Phong!" i Miłoszewskiego na pewno.
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki świetny tag, bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Joanna kierowcą? Tego na pewno się nie spodziewałam. Chociaż jeżeli się głębiej nad tym zastanowić to może to ma sens.
    Willi i Szatyn pasują idealnie.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesujący tag. Nigdzie go wcześniej nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam Cię do TAGu :)
    http://ksiazki-mitchelii.blogspot.com/2015/08/tolkienowski-tag-ksiazkowy.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © rude recenzuje.