21 grudnia

❅❅Zimowe klimaty - top 8 piosenek zwiastujących święta!❅❅




Nadejście świąt zawsze jest poprzedzone częstszym pojawianiem się określonych piosenek w radio czy filmów w telewizji, co roku tych samych, bez których czasami ciężko wyobrazić sobie święta. Dziś chciałabym przedstawić kilka piosenek, które mi zdecydowanie kojarzą się z grudniem, zbliżającym się obżarstwem i których nie słucham w ciągu pozostałej, "nieświątecznej" części roku. Zakładam, że u Was jest podobnie, a szaleństwo na te piosenki i u Was już się rozpoczęło. Myślę, że większość z nich nie będzie dla Was niespodzianką.








Wśród tych wszystkich staroci nie mogło zabraknąć starocia w nowym wykonaniu, które mnie osobiście urzekło! Wreszcie jakieś polskie wykonanie!


Wiem, że macie swoje typy świątecznych piosenek ;) Piszcie w komentarzach, które z nich Wam kojarzą się ze świętami!


9 komentarzy:

  1. Piosenka Wham! i Mariah Carey są znienawidzonymi przeze mnie piosenkami świątecznymi. W tym roku jestem zauroczona płytą grupy LemON i z przyjemnością słucham już od dwóch lat coveru wykonywanego przez Little Mix piosenki Christmas (Baby please come home) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbardziej kocham "Last Christmas", to taka klimatyczna piosenka ^^

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "Coraz bliżej święta" uwielbiam :D Dodałabym jeszcze do tego zestawienia "Shake up Christmas", której właśnie słucham ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo, ja uwielbiam Sinatrę! A w sumie to wszystko przez mojego instruktora, bo podczas jazd (w październiku) puszczał na okrągło płytę Sinatry ze świątecznymi piosenkami. Przynajmniej zawczasu przygotował mnie do świąt - kto by tylko pomyślał, że do szczęścia zabrakło nam zaledwie śniegu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zestawienie ;) Ja dodałabym jeszcze "Mary, Did You Know" w wykonaniu Pentatonix. Przyjaciółki zaraziły mnie tą piosenką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super to zdjęcie na końcu :) Ja świątecznych piosenek słucham od listopada hehe :P


    bookocholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super piosenki! Ja też je lubię i cały czas je w okresie świątecznych słucham.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie te wszystkie świąteczne piosenki dosłownie nosem wyszły. Za dużo, za dużo, za dużo! :D Niemniej ogromnie polecam ci "Magic" zespołu Pilot. Może nie jest typowo o świętach, ale te "ho, ho,ho" i sam rytm tej piosneki ogromnie kojarzą mi sie z Bożym Narodzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja najbardziej uwielbiam Let it snow <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © rude recenzuje.