10 lutego

Noworoczne postanowienia!



Już ponad miesiąc minął od początku roku, a mi się właśnie teraz zebrało na to, żeby podzielić się z Wami noworocznymi postanowieniami książkowo-czytelniczymi, plus jednym postanowieniem filmowym! Styczeń i część lutego były okresem, w którym sprawdzałam czy rzeczywiście te wyzwania mają szansę na powodzenie, bo w moim przypadku różnie to bywa. Okazało się, że nie jest źle, a więc to czas, żeby podzielić się z Wami tym, co planuję na kolejne kilka miesięcy 2016 roku!

*Klikając na zdjęcia przeniesiecie się bezpośrednio do poszczególnych wydarzeń na FB!


Obejrzę 52 filmy w 2016 roku


Zacznę od wydarzenia, które zainicjowała Marta z Na regale u Marty Mrowiec, bo jest ono dość nietypowe, przynajmniej jak dla mnie - a mowa oczywiście o postanowieniu 52 filmy w 2016 roku. Rzadko kiedy potrafię skupić się na filmie od początku do końca, często w czasie ich trwania zwyczajnie się nudzę, często znajduję sobie jakieś inne zajęcie, żeby nie marnować czasu na bezczynne siedzenie. Zdecydowanie bardziej preferuję seriale, szczególnie te trwające +/- 20 minut.
Jednak, mimo wszystko, zdecydowałam się na wzięcie podjęcie tego wyzwania. Póki co jest całkiem nieźle i mam nadzieję, że zostanie tak do końca.

Dodatkowo przygotowałam spis tematy filmów, które fajnie byłoby obejrzeć, żeby zachować pewną różnorodność, a dodatkowo żeby to wyzwanie nie było takie banalne!
Zachęcam Was do dalszego udostępniania grafiki i wykorzystywania jej na swój użytek.



Przeczytam 52 książki w 2016 roku


Już drugi raz biorę udział w tym wydarzeniu. W 2015 roku udało mi się przeczytać około 80 książek. W tym roku narzuciłam sobie zawrotne tempo - już w styczniu przeczytałam 12 książek. Do 52 spokojnie dobiję, jak tak dalej pójdzie to może nawet przed połową roku ;)


Wyczytuję domowe zapasy książek


Ostatnie z postanowień, które zresztą podpatrzyłam u Dominiki z Recenzje Ami, dotyczy wyczytywania co najmniej jednej książki miesięczni ze swoich domowych zapasów. Długo nie zastanawiając się nad tym dołączyłam do wydarzenia Mariki z Po Książkach Mam Kaca. W styczniu przeczytałam aż cztery książki z domowych zapasów :D To jest coś!


Dajcie znać czy Wy macie jakieś postanowienia na ten rok i jak Wam idzie z ich realizacją ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © rude recenzuje.