wtorek, 15 listopada 2016

Moje ulubione profile Instagramowe! 馃摲馃摲




Dzi艣 zapraszam Was na kr贸tk膮 podr贸偶 po moim instagramowym 艣wiecie! Przeprowadz臋 Was po dziesi臋ciu mniej znanych profilach ksi膮偶kowych, kt贸re uwielbiam odwiedza膰, kt贸re czaruj膮 niesamowitym klimatem i cudownymi, przemy艣lanymi kompozycjami zdj臋膰. A poza tym ich autorki s膮 przeuroczymi i przekochanymi os贸bkami (kolejno艣膰 przypadkowa)! Ich profile, nie wiedz膮c czemu, maj膮 stosunkowo ma艂o obserwator贸w, ale mam nadziej臋, 偶e w nied艂ugim czasie si臋 to zmieni! ♥

To oczywi艣cie nie wszystkie profile, na kt贸re zagl膮dam, tak偶e mo偶ecie spodziewa膰 si臋 kolejnych edycji tego cyklu!




Magda jest niesamowicie radosn膮 os贸bk膮, kt贸ra robi 艣liczne zdj臋cia! We wrze艣niu zdecydowa艂a si臋 na za艂o偶enie ksi膮偶kowego bloga, kt贸ry upi臋ksza swoimi 艣licznymi zdj臋ciami! Koniecznie zagl膮dajcie na jej bookstagram i blog!




Profil Eweliny jest jednym z ostatnio odkrytych przeze mnie bookstagram贸w. Obserwuje j膮 dopiero nieco ponad 200 os贸b. To jedna z tych jeszcze nieodkrytych pere艂ek, dlatego tym bardziej polecam Wam zainteresowanie si臋 jej zdj臋ciami! 




Paulina to 艣liczna, m艂odziutka dziewczyna, kt贸ra mi臋dzy szkolnymi obowi膮zkami cyka niesamowicie urodziwe zdj臋cia! Sama cz臋sto si臋 te偶 na nich pojawia, razem ze swoj膮 ksi膮偶kow膮 艣cian膮!




Kto nie zagl膮da do Marty ten gapa! Niesamowicie kolorowe i 偶ywe zdj臋cia zach臋caj膮 do sp臋dzenia ca艂ego dnia na profilu Marty ♥ Ja tym bardziej lubi臋 tam zagl膮da膰, bo okazuje si臋, 偶e mamy podobny gust ksi膮偶kowy, wi臋c wyszukuj臋 u niej pere艂ek dla siebie!




Gabi obserwowa艂a m贸j profil od jakiego艣 czasu, ale 偶e sporo nowych os贸b cz臋sto przybywa do grona moich obserwator贸w, nie jest mi 艂atwo wy艂apa膰 pere艂ki. Dobrze, 偶e zacz臋艂a si臋 odzywa膰, komentowa膰, bo dzi臋ki temu zacz臋艂am wpada膰 do niej cz臋艣ciej i, jak wida膰, zosta艂am na d艂u偶ej.




Ksi膮偶kowe klimaty z Iz膮 mamy r贸偶ne, chocia偶 czasem trafi臋 na co艣 dla siebie. Zdj臋cia proste, ale urodziwe, blog te偶 fajny. U niej koty i kawa, u mnie psy i herbata!




U Kasi pojawia si臋 troch臋 zdj臋膰 ksi膮偶ek przeplecionych ze zdj臋ciami otoczenia, przyrody. Niezwykle klimatyczne i dopracowane!




U Juliany pojawiaj膮 si臋 cudowne, g艂贸wnie jasne, kompozycje. Na pierwszy rzut oka wida膰, 偶e dziewczyna ma do tego r臋k臋!




Asia, poza darem do robienia 艣wietnych zdj臋膰 ksi膮偶ek, ma r臋k臋 do zak艂adek! Jeden z ostatnio odkrytych przeze mnie bookstagram'贸w!




Do Natalii sami musicie zajrze膰 i zobaczy膰 jakie cudowne rzeczy robi! Taka m艂odziutka, a taka zdolna!



A na koniec oczywi艣cie zapraszam Was do siebie! Koniecznie zagl膮dajcie :)



Znacie jakie艣 ksi膮偶kowe bookstagramy warte uwagi? Czekam na Wasze polecenia! ♥

13 komentarzy:

  1. Najlepsza z najlepszych jest boska_safona! *_* Nie widzia艂am lepszego bookstagrama, a jej zdj臋cia to dzie艂a sztuki! <3 Bardzo lubi臋 weznieczytaj kochanej Emilki, lost.in.my.books Tatiany te偶 mia偶d偶y, kolejnyksiazkowy kocham, a i blairczyta nie mo偶e zabrakn膮膰. <3

    OdpowiedzUsu艅
  2. S艂abo, s艂abo Paulino, znam ka偶dy profil i obserwuje. Ale brakuje mi tu mojego profilu, kt贸rego nikt nie zna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsu艅
  3. Uwielbiam takie wpisy. Dzi臋ki nim mog臋 odkry膰 pi臋kne bookstagramy, o kt贸rych istnieniu nie mia艂a poj臋cia!
    Bardzo mi te偶 mi艂o, 偶e pojawi艂 si臋 tutaj te偶 m贸j ig. Dzi臋kuj臋 kochana! :*

    OdpowiedzUsu艅
  4. Niekt贸re znam i podziwiam, a inne trzeba obserwowa膰! 馃榿❤️

    OdpowiedzUsu艅
  5. Dzi臋ki wielkie za polecenie, bardzo si臋 ciesz臋 偶e podobaj膮 ci si臋 moje zdj臋cia i zak艂adki 馃挅馃檴馃槞

    OdpowiedzUsu艅
  6. Dzi臋ki wielkie za polecenie, bardzo si臋 ciesz臋 偶e podobaj膮 ci si臋 moje zdj臋cia i zak艂adki 馃挅馃檴馃槞

    OdpowiedzUsu艅
  7. A jak dla mnie Pani instagram jest cudowny! Jak wejdzie si臋 na insta i sprawdzi stron臋 g艂贸wn膮 to bez problemu mo偶na posty przez kolor rozr贸偶ni膰 i styl :P Widz臋, 偶e sporo pracy jest w to w艂o偶one :)

    OdpowiedzUsu艅
  8. 艢wietne bookstagramy, a w Twoim ka偶dorazowo widz臋 rzeteln膮 prac臋, jak膮 wk艂adasz w fotografie ksi膮偶ek :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsu艅
  9. Ja kiedy艣 pr贸bowa艂am prowadzi膰 ksi膮zkowe konto na instagramie, ale to ju偶 mnie przeros艂o, a偶 tyle czasu nie mam niestety ;< W dodatku dziadowsko robi膮cy zdj臋cia telefon te偶 nie pomaga, absolutnie.
    Lubi臋 sobie poogl膮da膰 zdj臋cia ksi膮zek, cho膰 mam wrazenie, ze wi臋kszo艣膰 robi si臋 w bardzo podobnym stylu ;/
    Kasia z Kasi recenzje ksi膮偶ek

    OdpowiedzUsu艅

© Agata | WS.